Kultovní Strašidelný týden v Zoo Olomouc přivítal 21 tisíc…
Strašidelný týden v zoo se svou nezaměnitelnou dušičkovou atmosférou letos potěšil 20 981…
01. 11. 2020 - 08:47
Celosvětová kampaň Movember bojuje pravidelně za změnu pohledu na mužské zdraví. Již třetím rokem se i dopravní podniky připojí k podpoře projektu Movember a v ulicích budou po celý listopad opět k vidění kníry na čelech autobusů, tramvají i trolejbusů. Šířit osvětu ale budou dopravní podniky po celé ČR i prostřednictvím dalších komunikačních kanálů. Do kampaně se už poněkolikáté zapojí také Dopravní podnik města Olomouce.
„Ochrana našeho zdraví je kvůli pandemii covid-19 v současné době tématem číslo jedna, ale neměli bychom opomíjet i další závažné nemoci. Proto jsme i letos polepili autobusy, tramvaje i trolejbusy kníry, které právě mají nabádat k nepodceňování prevence a s ní spojený případný včasný záchyt nemoci. Věříme, že vozy s knírem vzbudí žádoucí pozornost v ulicích měst a v rámci našich možností přispějeme dobré věci,“ říká Tomáš Pelikán, předseda SDP ČR a místopředseda představenstva Dopravního podniku města Pardubic, a. s.
Do ulic olomoucké vyjede s kníry několik autobusů i tramvají.
"V listopadu vyjedou do ulic tři tramvaje a tři autobusy, které na sobě budou mít knír na podporu celé akce," uvedla Martina Krčová, mluvčí DPMO.
Spolupráce organizátorů Movemberu s dopravními podniky odstartovala v předloňském roce a měla velmi dobré ohlasy. Zapojená města k podpoře projektu přistupují individuálně a využívají své běžné komunikační kanály. Kromě knírů na vozech budou v jednotlivých městech k vidění i další grafické materiály, a to nejen ve vozidlech a v jejich interiérech, ale také například na sociálních sítích, webových stránkách či zákaznických centrech.
Spolupráci napříč republikou zastřešilo opět Sdružení dopravních podniků ČR. V letošním roce se do akce zapojilo více než deset dopravních podniků. Například v Praze bude polepeno kníry 20 autobusů a 20 tramvají, v Ostravě 40 nejnovějších tramvají a v Plzni vyjede dokonce 60 vousatých vozů všech tří trakcí. Jednotlivé dopravní podniky chystají například i soutěže o nejkrásnější knír pro své zaměstnance, finanční sbírky a vnitropodnikovou osvětu. Rozsah kampaně je závislý na možnostech každého dopravního podniku.
Do osvětové kampaně se zapojuje řada zemí, Česká republika prostřednictvím Nadačního fondu Muži proti rakovině, který se od svého vzniku v roce 2012 snaží zlepšit povědomí o nutnosti preventivních prohlídek mužských pohlavních orgánů. Nadační fond Muži proti rakovině podporuje výzkumné projekty a rozvoj léčby urologických nádorů, šíří osvětu v této oblasti a pomáhá získat finanční zdroje na nákupy přístrojového vybavení pro léčbu onkologických pacientů. Rakovina prostaty je přitom jedním z nejvíce asymptomatických druhů rakovin.
Strašidelný týden v zoo se svou nezaměnitelnou dušičkovou atmosférou letos potěšil 20 981…
Olomouc - Olomoučtí obyvatelé mají jedinečnou příležitost ovlivnit budoucnost Mlýnského potoka a…
Olomouc – Podvodníci zkoušejí stále nové a nové finty, jak okrást důvěřivé lidi o peníze. Před pár…
Olomouc – Olomoucká charita a spolek Dobré místo pro život uspořádaly ve čtvrtek na Horním náměstí…
Olomouc – Významný přínos k přežití jednoho z nejvíce ohrožených dravých ptáků světa, orla opičího,…
Unčovice – Mezi dvacítku prestižních projektů soutěže Adapterra Awards, která oceňuje počiny v…