Olomouc povodně ustála, výjimkou je zaplavený Chomoutov
Obyvatelé nové čtvrti Chomoutova, která leží při vjezdu do obce z Olomouce, měli z hrozící povodně…
16. 04. 2021 - 10:35
Olomoucká kampaň z loňského roku, cílící na turisty a sloganem "... to musíte" uspěla i v celorepublikové konkurenci. Podle odborné poroty Velké ceny cestovního ruchu je třetí nejlepší a získala tak bronz.
Vyhlášení výsledků proběhlo v rámci odborné celostátní konference o cestovním ruchu.
„Oproti prvním Karlovým Varům, které investovaly do kampaně padesát milionů korun, jsme ve dvou měsících první vlny covidu vymysleli kampaň pro české turisty a mohli do ní investovat řádově jen stovky tisíc. K tomu jsme nakoupili turistické karty Olomouc Region Card jako pobídku pro pobyt na více než dva dny v olomouckých ubytovacích zařízeních, kdy nás na podzim podpořil i Olomoucký kraj,“ uvedla v tiskové zprávě náměstkyně primátora Markéta Záleská, do jejíž gesce cestovní ruch spadá.
Olomouc v kampani vsadila na jednoduchý slogan "... to musíte" a následně jednoduchý vizuál s doplňujícími slovy jako vidět, zažít, ochutnat.
Podle Zaleské se už město připravuje na letošní kampaň. „Samozřejmě se zase budeme snažit zaujmout,“ zdůraznila.
Na olomouckých vypadovkách se tak brzy objeví nové vítací tabule a spustí se i nový turistický web.
Zdroj: Olomouc.eu
Obyvatelé nové čtvrti Chomoutova, která leží při vjezdu do obce z Olomouce, měli z hrozící povodně…
Na úrovni padesátileté vody by se měla udržet v Olomouci hladina Moravy, kterou ovlivňují vydatné…
Poslední měsíce probíhala v Galerii Šantovka rozsáhlá rekonstrukce jídelní zóny, ta bude nyní,…
Kvůli nepříznivým prognózám ve vývoji počasí a očekávanému silnému dešti zasedne ve čtvrtek ráno…
Olomouc - Zatopené cesty, chodníky i zeleň zaskočily dnes po obědě stovky obyvatel městské části…
AKTUALIZOVÁNO! Trvalo to dlouhé tři roky a elektronické aukce se opakovaly celkem osmkrát. Dnes, až…